İNTEL KUMKUYU M.TÜRKOĞLU GRUBU
6 Mayıs 2010 Perşembe
oryantasyonda öğrendiklerim
1-kursu tanıyalım
2-başarılı olmak
3-gruba katılmak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi
▼
2010
(11)
▼
Mayıs
(11)
küçük bir martıydı canıtın..küçük bi martı o kadar
denemeee
selamlar arkadaşlar
alaolailaaaaa
oryantasyondan ne öğrendim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyon
MODÜLLER
Katkıda bulunanlar
ADES
Akcerit
ayşe
hasangokceoglu
hatice baş koca
kenan
kevser uysal
mehmetuslu
rambo
seçil
teknoloji ve tasarım
ugur
zeynep
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.