6 Mayıs 2010 Perşembe

oryantasyonda öğrendiklerim

1-kursu tanıyalım
2-başarılı olmak
3-gruba katılmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.