İNTEL KUMKUYU M.TÜRKOĞLU GRUBU
6 Mayıs 2010 Perşembe
selamlar arkadaşlar
ağır ağır ilerleyen bu kurs sonunda umarım hocamız kafayı yemez.Yoksa bana allah yardım etsin
1 yorum:
hasangokceoglu
6 Mayıs 2010 14:03
kafaya davaynan vurma da o yemez
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi
▼
2010
(11)
▼
Mayıs
(11)
küçük bir martıydı canıtın..küçük bi martı o kadar
denemeee
selamlar arkadaşlar
alaolailaaaaa
oryantasyondan ne öğrendim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyonda öğrendiklerim
oryantasyon
MODÜLLER
Katkıda bulunanlar
ADES
Akcerit
ayşe
hasangokceoglu
hatice baş koca
kenan
kevser uysal
mehmetuslu
rambo
seçil
teknoloji ve tasarım
ugur
zeynep
kafaya davaynan vurma da o yemez
YanıtlaSil